Jag skriver det andra inte vågar

Det som blivit censurerat på andra sajter hamnar här. Själv är jag ödmjuk för andras åsikter om de kan backas upp. Jag är inte mycket för ”jag tycker bla bla bla…Varför? För att jag säger så” eller ”det är modernt bla bla bla” typen av argumenterande. Jag förvarar inte pedofiler, rasister, antifeminister, kapitalister, förtryckare, rojalister m fl. Jag är inte kriminell, jag är inte populistisk, jag försöker inte vara ball eller kritisera andra för att höja mitt eget självförtroende. Om någon individuell person tar illa vid sig ger jag möjligheten till försvar. Även om jag ibland kan uppfattas kränka enskilda individer när jag kritiserar generella beteenden så är det inte personligt menat. Syftet är att väcka samhällsdebatt och peka på generella tendenser.

Om fribonde

Jag skriver vad jag vill, när jag vill, om jag vill...
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

