Republikanska föreningen

Jag såg att någon klickat på länken att gå med i republikanska föreningen, det var inte det som jag menade att folk skulle göra, utan jag hoppades att folk skulle inse hur löjligt det är att vara avundsjuk och emot monarkin istället för att engagera sig i viktigare frågor som t ex oljekatastrofen. Nu har jag tagit bort länken och hoppas att folk skärper sig lite och kavlar upp armarna och gör lite nytta istället för att bara klaga.

Om fribonde

Jag skriver vad jag vill, när jag vill, om jag vill...
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

